Lördagen den 22/1-2011

Jag undrar vad det ska bli av detta? men förhoppningsvis något bra. ska nu börja skriva min egen blogg och berätta hur mina känslor och tankar samt lite om sjukdomsförloppet och ev. problem som kan komma under denna resan, i väntan på att få genomgå en retransplantation av min lunga som transpanterades med gott resultat den 7 okt. 2005, hade 3 helt underbara år med min familj (min älskade hustru Anki, samt mina underbara barn, Anna,Peter och Linda) och vänner, detta tack vare en medmänniska som donerade sina organ när livet på denna jord var slut.  
Vi tar en titt i backspegeln för att se vad som hänt, eftersom det härliga började ta slut våren 2009. Hemkomna efter en veckas härlig skidåkning i Sälen, började lungkapaciteten att sjunka från ca. 70 % till ungefär hälften under de närmaste månaderna. Orkade inte längre hålla på med mitt bowlingspelande, och allt oftare blev det väldigt svårt att få luften att räcka till vid fysisk ansträngnig.
Fortsättning följer..

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0