110703 söndag

Sov gott natten tills idag, hörde något svagt ljud bara när festbesökarna kom hem, men de måste gått tyst.

Vaknade till vid åtta-tiden och var pigg och mådde bra, konstigt eftersom jag var uppe ganska sent igår. Tog omgång 1 av mediciner och fixade mig lite frukost, för Linda och Erik var inte sugna vid denna tiden.

Efter frukosten så tar vi omgång 2 mediciner och sen måste man nog vila frukost en stund innan det är dags för inhallation. Vilade lite väl länge, till halv elva, då blev det inhallering och sen bädda och dricka lite kaffe.
Vid halv ett-tiden kom Linda, Erik och en kompis till dem som sovit över här upp, de fixade varma mackor till brunch.

Samtidigt kom Anki hem från sin övernattning hos Anna och Tobbe, verkade ganska trött och sliten, det var faktiskt ganska skönt att se att hon kunde vila lite när hon är hemma, har annars alltid något på gång som måste göras.

Och det är ju inte så konstigt eftersom hon måste göra allt som jag normalt skulle kunna hjälpa till med.
Just nu är det ju sämre än sämst i långa perioder, har lite bratid mellan 21.30-23.00 och en stund på morgonen.
Annars går jag inte 5-6 meter utan att stanna och pusta, kan sätta på kaffe, men blir jobbigt, att fixa till något att äta kan bli för mycket ibland, och då blir det näringsdryck.

Kvällspasset var riktigt jobbigt, satt en "kyckling" i halsen hela tiden, det är väldigt jobbigt både för mig och alla andra runt omkring. Man sitter och harklar och hostar hela tiden men ingenting händer, efter en tid så blir man så trött av det att man bara vill gå undan. Tur att man var trött så det blev att kela med kudden redan vid 22.00.

Dagen slut, jag slut.  krama varandra  //  Stig







Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0