110605 söndag

Bra morgon, uppe i ottan (07.30).
En shot och lite frukost på altanen, morgonpillerna och inhallation så var klockan tio. Blev lite sitt i solstolen med en korsordstidning och lite snack med svärmor som nu sällskapat mig i 5 dagar och skött hundpassning lika länge.

Kändes inte riktigt lika bra som tidigare dagar i andningen men det bättrade sig, grannens barn såg badsugna ut så jag bjöd in dem till ett bad i poolen, mamman och pappan kom också in, så det blev en timmes trevlig pratstund. Sen lite stuvade makaroner och köttbullar till lunch. En stunds vila och sen började det kännas bättre.
Ännu bättre blev det efter att badgästerna hälsat på en gång till och Per och jag tog varsin öl i solen.

Fick reda på att Tobias skulle komma på kvällen, för senare inatt kom också Anki,Linda och Anna hem från rallyarbetet, helt plötsligt hade klockan trillat iväg till 19.00 och ingen mat i magen.
Tände grillen och grillade fjärilskotletter, friterade också pommes, sen hade klockan blivit halv nio och Tobias hade kommit, sen mat idag, men satan så gött.

När vi ätit så tyckte svärmor att hon kunde åka hem till sig, för nu hade ju Tobias kommit, men jag tyckte hon kunde stanna till imorgon, men hon hade nog tröttnat på mig, så hon körde hem för att vila upp sig och öronen innan hon kommer tillbaka för att fira Lindas och Eriks student på tisdag.

Tobias och jag satt och pratade och kollade Tv till 23.30 innan vi sa godnatt till denna dag, klockan 02.45 skramlade det till i dörren och då kom hela rallystaben hem.

Detta om detta, ny dag imorgon, förberedelse för studentfirande.  Natti,natti  //// Stig




Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0