110610 fredag

Vilken morgon, kanon, kände mig som en helt frisk människa ?????

Steg upp och gick direkt ner i duschen, tvätade håret och tvålade in mig, sköljde av mig och torkade mig utan att ens behöva tänka på andning, detta kändes fantastiskt.
Gjorde frukost, men hann inte äta just nu, för jag skulle ju skjutsa Erik till kyrkan där han skulle avsluta skolan, och sen skulle Linda till stallet. gick kanonbra.

Hem igen för att avsluta frukosten och lösa sudokot i Smp. Vid halv 12-tiden kom Erik tillbaka så jag fick lite sällskap en stund, innan det var dags för lite helrygg på sängen.
När jag vilat en stund var det dags att tillverka lite lunch till mig och Erik och Linda som också kommit hem nu, det blev pannkakor.

Mitt i smeten kom svärmor och tittade in, hon hade haft ärende i stan och kom ju lämpligt för att både äta lite och hjälpa mig. Eftermiddagen var ganska lugn och jag kände mig pigg, även in på kvällen.
Till fredagsmys blev det varma mackor, och sen kom det en del kompisar till Linda och Erik för de skulle ha lite förfest innan det blev avslutningsfest för studenterna på Oleo.

Kvällen blev framför dumburken med Talang, och sedan något annat värdelöst, men förfest i källaren, så det var lite härligt hålligång i huset.
Vid elva tiden var det dags för Anki att skjutsa in ett gäng till stan, taxin dök inte upp först, men sen var det en som var chaufför, så då fick de plats i Eriks servicebuss med Anki som busschaufför.
Vid 02.00 var det dags för Anki att göra en insats till i natten, finns ju inga nattbussar i denna änden av stan.

Nu är det natt för idag.   Hörs snart igen, älska varandra   //// Stig


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0