110619

Söndag, dagen efter Rally Dackefejden.

Denna morgon började vid 09.00, då hade Anki frukosten framsatt.
Klev upp och tvättade bort sömngubbarna, tog på mig "söndagskostymen" och åt sedan frukost. Efter en stund kom det någon (intebrakänsla) och det kändes allmänt jobbigt.

Anki stack iväg till motorgården för att tömma en full bil med diverse utrustning sen igår, kom sen tillbaka och hämtade Linda för att de skulle åka ut till Moheda och städa undan det som var kvar.
Då kröp jag ner på sängen igen, för att orken behövdes stärkas en del.

Brukar ju faktiskt vara så dagen efter fysiska utflykter, men idag känns det inte så, har precis samma värk som jag hade sist det var inflammation.
Känner mig slut i alla delar av kroppen, och tröttheten kommer och går.

Efter vilan på eftermiddagen så hade jag lite bättre känsla, men det blev mest sittande i fåtöljen, och rörde jag mig inte för många meter så funkade det nästan hela tiden, fick lite dåligt med luft emellanåt bara.
När kvällen närmade sig medicindags vid 21.00 så kändes det bättre, men man var ju ändå sliten från igår, så vid kvart över tio fick det bli huvudet på kudden.

Imorgon får vi se hur det är.
Jag kommer med mera,   ////  Stig



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0