110522

Fortsättning från hotellet: söndagar verkar det ganska stilltje på denna avdelningen.


Idag började dagen bra, allt funkade som det skulle, enl de förutsättningar man har. Mat och mediciner, proverna gick av bara farten, satt en stund ute på balkongen och solade innnan det blev middag.
Efter maten blev jag alldeles slut och jättetrött, kröp under filten och somnade nog direkt, sov en och en halv timme.

Hade precis vaknat när Peter kom upp och pratade en stund, sen kom Anna också, men det visste jag för jag hade beställt en påse bilar, en påse ostbågar och en cola, skulle ha fest på söndagseftermiddagen tyckte jag.
De gick sen strax före fem efter att de sett hur man tankar en gammal gubbe, och det var dags för kvällsmat för mig. Revancherade mig på hästarna idag, min stående dubbel gick in + 380 kr. Tur att jag beställt festgodis innan.

Annars var eftermiddagen och kvällen väldigt jobbig i andningen, andfådd bara man pratade lite grann, kändes inte alls bra, hade mycket segt slem som inte ville komma upp, hostade man så var man helt slut i 15 min efter.
Tvungen att trycka i sig lite kaffe och näringsdrycker ändå, gick bra men tog lite tid. Klarade också att fylla magen med några obromsade bilar.

Löste korsord och lekte data på kvällen ända till klockan blev 24.00 och det var dags för nästa påfyllning, gick bra ända tills hon skulle spola rent efter med koksalt så ville den inte vara med längre, men den hade redan slagit världsrekord genam att fungera i 10 påfyllningar 3 hela dygn. Så bort med den, så slapp jag att ha något ivägen när man ska sova.

Nya rapporter kommer imorgon, då kanske det hänt något speciellt,  sköt om er  // Stig

Kommentarer
Skrivit av: Mikal Lindström

Hej Stig,



tråkigt att läsa att du har blivit hotellgäst så här på vårkanten. Saknar dig på träningen, inget roligt att köra själv, därför hoppar jag över det idag (ska på en minnesstund för min morbror ikväll så då är det bäst att ta det lugnt.)

Fick en kallelse till Lund idag för att träffa Ingrid som ville diskutera vissa saker med mig, vad det nu kan vara!?

Hoppas du snart mår bättre och kan börja träna igen,

jag håller tummarna så att du tillfrisknar snart!



Hälsningar

Mikael

2011-05-24 @ 15:18:10

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0