110530 Måndag

Denna dag blev en riktigt bra dag, bra va. Och ändå är det måndag.

Har börjat komma tillbaka till lite längre sov på morgonen nu, vaknade vid 07.30 för att peta i mig en del av ransonen som tillhör morgonen, och tömma lite, undrar vem som tankar på när jag sover?
Slappade en timme för att sedan stiga upp och göra 2 äggmackor och ett glas mjölk, vilket blev frukosten idag, lite läs i tidningen och sudokot + korsordet. Resten av medicinerna ner i det stora hälet i ansiktet och lite kaffe i solen på framsidan, gött i solen, kollade in takläggarna som lägger om taket på grannhuset.

Gick in för att bädda, men såg skönt ut och la mig lite på kudden och somnade faktiskt en stund, men inte så hemskt länge, "bara 1,5 tim" så nu var klockan tolv. Då var det bäst att bädda direkt.
Hungrig igen, fixade lite bandspagetti och till det blev det lite god fisk som blivit över sen igår, tog sen det där lilla superpillret och Alvedon.

Kom på att försöka träna lite eftersom jag kände att orken och en lugn andning hade infunnit sig, körde lite styrka med hantlar och fingerstärkare för att sedan gå ut och promenera lite, blev nog 200 meter med några vilopauser emellan (ruscherna) haha.
Hittade sen en perfekt köttbit i kylen som jag modifierade till kalops, Gick bra, fick lite hjälp av Anki med potatisskalning.

Åt mat och sen mådde jag helt perfekt hela kvällen, somnade gott, men vaknade till efter nån timme och tyckte att jag inte fick någon luft, satte mig upp och vaknade till, då blev det bra igen, drömde nog.
Sov vidare.

Dagens händelser officiella, till Er kännedom.   Pressa vidare i solskenet, så hörs vi   //  stig


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0