120402

Måndag den 2/4
Kändes som det var mycket goja i halsen, men efter lite sköljande och spottande så minskade det.
Trött på förmiddagen, kanske lat är rätta ordet. Slöade i sängen ganska länge.

Tog mig upp innan elvakaffetiden runnit ur, fikade och sen bädda sängen, som är så jobbigt.
Tränade lite på mina övningar, innan det blev dags för att skriva lite blogg.

Åt sen lunch för Anki kom hem senare idag, så kvällsmaten blev inte förrän halv sju. Jobbarkompisen Björn ringde och kollade hur det var med mig, det är alltid lika positivt och sporrande att höra hans röst. Man blir bara glad.

Får väl sammanfatta dagen som en bra dag, och kvällen också med trevligt sällskap av min älskade hustru.
Trillade i säng vid halv elva, och smekte mitt sudoko en halvtimme innan ögonen rasade ihop.

Hej vi hörs snart igen.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0