120403-04

Tisdag den 3/4
Upp och hoppa vid åtta, för idag är det provtagning av det stora formatet, både Lund och PK-prov.
08.40 ringde det på dörren, där stod två sköterskor idag, visade sig att det var en sköterskestudent som var med.

Så nu fick hon äran att ta proverna, stack till en gång och sen fyllde hon sex rör utan problem, duktigt gjort, det har de mer rutinerade större problem med.

Mita var förbi en runda, levererade lite frukostfralla, och pratade en stund. Jag mådde bra hela dagen och kvällen. hade lite dåligt samvete angående min träning och aktivering av hjärnan mm. Anki och jag pratade lite om varför det blir så, kom fram till att jag har nog inte tillräckligt med självdiciplin, får fixa detta, var köper man den?

Kvällen kom och gick snabbt idag, somnade gott.

Onsdag den 4/4
En riktigt dålig start på dagen, kände mig helt orkeslös, kunde knappt ta mig ur sängen för att gå på toa.
Samlade på mig allt som skulle in i den här kroppen och gick in i sängen igen. Därifrån fixade jag i mig allt, somnade visst sen.

För vid 11.20 ringde det på dörren, och där stod sjukgymnasten, ojdå jag inte uppstigen. Förklarade hur förmiddagen varit, då sa hon att vi hoppar över träning idag, men hon skulle komma förbi senare på eftermiddagen och kolla läget då.

Kände mig bättre på eftermiddagen men långt ifrån bra, en mage som till och från inte ville va kompis med sin ägare, ville mest hålla på med sina knip.
Var bättre på kvällen, fixade till och med fram lite enkeel mat till Anki och mig, och kvällskaffet.

Var trött vid 10.00 så då fick det bli sängen.

Tack och hej. Ha nu en riktigt go å gla påsk alla läsare, kram, hörs snart.////

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0