120404-05

Onsdag den 4/4
Går neråt nu igen, tyckte jag var precis över ytan för nån dag sen.
En riktigt dålig start på dagen, kände mig helt orkeslös, finns ingen energi i kroppen, kunde knappt ta mig ur sängen för att gå på toa.

Samlade på mig allt som skulle in i den här kroppen, och gick till sängs igen. Därifrån fixade jag i mig allt, och somnade nog till en stund.

För när det ringde på dörren vid 20 över elva, vaknade jag till, där stod sjukgymnasten, hon kom in en stund och jag berättade hur det kändes.
Vi kom överens om att vi slopade träningen idag eftersom vi inte visste vad det berodde på, men hon hade ett återbud i eftermiddag så hon skulle titta förbi och kolla mig senare.

Jag kände mig lite bättre på eftermiddagen, men långt ifrå bra. En mage som inte var överens med sin ägare.
Blev bättre på kvällen, fixade faktiskt fram lite mat till Anki och mig, och laddade kaffebryggaren för kvällsfikat.

Tröttnade till vid 22.00, så då blev det sängen.

Torsdag den 5/4
Dålig och trög förmiddag, kom upp vid 10-tiden efter att jag även idag skött morgonintaget i sängläge.
Samlade sen på mig extra krafter för att klara av en dusch, tog lite tid, dusch, klä på sig, bädda sängen och en liten fikarast tog tre timmar.

Så klockan 13.00 var jag klar med min förmiddag, med andra ord var det ganska jobbigt med andningen idag.
Anki kom vid 2-tiden efter att hon jobbat och handlat, då åt vi lunch, sen kom Peter och Emma ut och bjöd på glass till eftermiddagskaffet, de var kvar några timmar och pratade.

När de åkt gick jag och vilade i soliga soffan på altanen, var varmt och gott. Framåt kvällen började det köra i magen igen, enrgin hade gått ner, så in med näringsdryck, men det hjälpte inte, mådde skit hela kvällen.

Nu gick kvasten sönder, vilken tur så slapp jag hänga på till blåkulla. Stora Påskakramen på er.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0