120410-11

Tisdag den 10/4
Vaknade idag också, hade sovit bra hela natten, kände en del småvärk i magen.
Gick upp och tog en näringsdryck samt en shot för att få in lite snabb energi. Låg på sängen en stund till och slappade.

Klockan halv nio var det dags för tvätt och kläder på, när som helst kommer sköterskan och ska ta prover.
Ringde också till mottagningen och de skulle ringa tillbaka vid 11.00.

Halv tio kom sköterskan och hälsade på, tog PK-provet, bara ett rör idag, nämnde också till henne om min magvärk och bajsandet var fjärde timme, då menade hon att det skulle kunna vara att jag reagerar på Waranet, och i så fall finns det en annan sort.

När sen Ann ringde tillbaka, hade läkaren tyckt att jag skulle lämna några avföringsprover för odling, så hon skulle skicka några rör, och även prata med dem om Waranet.

Annars får vi summera det som en bra dag med lite ont i magen, och andning lika dålig som vanligt.

Onsdag den 11/4
Blev en dag ganska lik de andra, men med mindre ont i magen.
Kände mig riktigt ok när jag steg upp, tog nyponsoppa och macka till frukost. Hade både ork och lust att komma igång denna dag, blev duschen, och sen elva kaffe.

Inte så mycket spring på toa idag, utan blev lite vila på em. efter att jag ätit lite lunch.
Linda kom förbi och pratade en stund efter sitt jobb.

Kom lite provrör med posten idag, men nu kändes magen helt ok, inte nödig en enda gång, konstigt va.
Åt kvällsmat vid halv sju tiden när Anki kom hem.
Kvällen kändes ganska bra, andningen och magen var ok.

Tack för denna gång, kram på Er////
ha det "skitkul" för det måste jag.





Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0