120416-18

Måndag den 16/4
Mår faktiskt riktigt bra nu, verkar hantera svampen bra, mycket mer energi, tror att andningen har lugnat sig en liten aning. Bättre matlust, tror träningen gjort lite nytta, även om den är sparsam.

Magen har bara lite problem, men provsvaren visade inte något fel, så nu blir det byte av waranet.
Fint väder, soligt men lite kyligt, satt ute på altanen och eftermiddagsfikade.

Tog faktiskt ett tag i räfsan som Anki lämnat mot väggen, och kollade om det gick att räfsa. Det gick, men hur?
2-4 räfstag, en vila, några tag sen vila, klarade faktiskt en ruta på 3x3 meter ungefär, sen blev det inte mer idag, för det blev kallt när solen gick i moln.

Anki gjorde kvällsmat, sen åkte hon och Linda till Tingsryd på SSR-möte.
Jag kollade på TV och lekte lite med datorn, de var hemma vid halv tio igen.
Somnade gott efter en jättebra dag och kväll.

Tisdag den 17/4
Mår bra ännu en dag, känns som man är på G nu. Piggare på morgonen, kommer lättare upp ur sängen, är gott att äta mat igen.

Idag skulle de komma och ta prov på PK-värdet igen, men de kan komma när som helst efter nio,så det gäller att inte sova för länge. Kom vid halv tio, men då hade jag redan ätit frukost och inhallerat.

Linda erbjöd sig att göra mig sällskap vid lunch, och vi blev sugna på pizza idag, Gott, både mat och sällskapet.
Efter inhallationen på eftermiddagen somnade jag och sov i 2 timmar.

Plockade fram lite smörgås och te till kvällsmat. Inga större överraskningar under kvällen, så det blev sängdags vid halv elva ungefär, efter en bra dag och kväll till.

Onsdag den 18/4
Nu är det knappt så man tror på detta längre, är nog tredje dagen som det känns bra, ja givetvis efter mina förutsättningar.

Blivit lugnare med slem och har fortfarande matlust, mindre trött, klarar att hoppa över vilan någon dag.
Ska bara bli kompis med magen och bättre på att andas. Lyckas jag med det kanske vi slipper operera.

Idag hämtade jag fiskfilé i frysen och potatis i källaren, gjorde panerad fisk med potatis och rivna morötter, klart när Anki kom hem, blev faktiskt gott om jag får säga det själv.

Peter och Emma var ute och levererade en ny högtryckstvätt som Anki beställt, den gamla var utsliten, så nu blir det rent och fint överallt, mest rena bilar tror jag.

Kvällen gick bra, lugn och fin i andningen utom efter man borstat tänderna, och ska ta sig ner i sängen, då blir det lite stressandning innan man komit ner på kudden. Känns nästan lite härligt nu.

Tack och hej, nu blir det inte mer idag, kramizar på er/////

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0