121203

Måndag den 3/12

Idag togs det Pk-prov, och sen blev det frukost, men matlusten var inte den bästa, tror att svampen börjat spöka igen. Men de har tagit prover, så snart får man veta.

 

Däremot är det lika ansträngt att gå på toa eller bara ställa sig upp, även om man blir körd i rullstol till toa och tillbaka så tömmer det alla krafter ändå, så man får andas ner sig i en kvart ungefär innan det fungerar något så när.

 

Försökte vila på förmiddagen, men gick inte så bra, kunde inte slappna av riktigt.

Läkarna kom in och undrade hur det var med mig, finns ingen ork och snart ingen motivation kvar, då sa de alla att bara kämpa på fast det är jobbigt nu så ska vi fixa detta tyckte dom.

 

Fick lite högre dos av en lugnande tablett som jag haft innan. Skulle vara kvar här hotell Strandvägen denna veckan, för de skulle samordna dietister och gymnastik. Samt se till så jag återhämtade mig riktigt innan jag åkte hem.

 

Sjukgymnasten kom in och började hjälpa mig med en gång, Körde med hantlar och benvikter, fy vad kraftlös man är, otroligt vad som försvunnit på 3-4 veckor. Blev givetvis andfådd, men körde också lite andningsträning med mig.

 

Har inte haft någon matlust idag och druckit lite lite. Klarat mig från panikisar, bara ett par stressandningar. Hoppas och tror att morgondagen inte blir sämre.

 

Tack och hej, hörs imorgon God Natt


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0