121208-121209

Lördag den 7/12

Blev en trött och jobbig morgon trots god nattsömn, rättade till sig en aning efter frukost.

Vid tio skulle sjukgymnasten komma och köra andningsträning, gör nog nytta i längden men är riktigt jobbigt en stund. Vill man må bra, får man väl det onda ta.

 

Linda och Anna med kusinerna Måns och Maja var förbi en runda. Körde lite träning med mina hantlar och lite benträning innan det blev kvällsmat.

 

Kollade hästarna, whaooo, vann 114 kr, 2 st sexor. Bättre än inget. Blev mer Tv hela kvällen, började känna mig klart bättre och lugnare framåt 8-tiden, sen pigg till halv tolv som vanligt.

Totalt utslaget på hela dagen var den nog mest inte bra.

 

Söndag den 8/12

Denna dag har varit jobbig på heltid, började faktiskt så redan från dess jag vaknade vid sju. Kanonjobbigt att ta sig till toan och tillbaka, ingen matlust vid frukost, men tvingade i mig den.

 

Har blivit till att titta på skidor nästan hela dagen, Anki var uppe vid middagstid och sällskapade, det var härligt trots att andningen var jobbig.

 

Eftermiddagen blev mest ligg i sängen och halvsova, tungt att andas hela tiden, när kvällsmaten kom

Så låg jag under filten och frös, trött och mådde tjuvtjockt, fick efter en lång stund i mig maten och kunde sen försöka träna lite för att kanske det skulle hjälpa, blev faktiskt piggare.

 

Imorgon blir det nog en massa prover, samt besök hos hudläkaren för efterkontroll. Och kanske besked var jag ska ta vägen, skall ju flytta till ett korttidsboende någon vecka för att bli starkare innan jag åker hem.

 

Ingen bra dag, hoppas på bättre kväll

 

Hej och må gott,  Godnatt


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0