121210

Måndag 10/12

Jobbig morgon igen, känns som standard numera, men har sovit kanongott utan att frysa med mitt nya täcke.

 

Tvingade ner frukosten, sen kom sjukgymnasten in och det blev andningsträning, låg sen kvar i sängen utan att klä på mig, för efter lunch skulle jag till hudmottagningen och kolla upp ev. hudförändringar trodde jag.

Så de körde ner mig i sängen, så skulle jag spara krafter genom att slippa klä av och på mig en extra gång. När vi kom dit var det mina vårtor han ville kolla, blev lite frysning sen var det klart.

 

Kom tillbaka, vilade en timme, sen blev det styrketräning och fika.

Vägningen idag talade om att jag gått upp 0,5 kg på en och en halv vecka.

Blev ingen ny medicin idag, för den kommer inte förrän imorgon em.

 

Linda ringde och vi pratade en lång stund, hon hade haft en lång dag, mycket blommor som ska ut innan jul. Blev lättare med andningen när man kom ner i sängen. Somnade efter en stunds bubbles på datorn.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0