121029

Måndag den 29/10
Vaknade vid sjutiden och var torr i munnen så det gick knappt att få loss tungan, kunde tro man hade ätit lim.
Skulle ta mitt vattenglas och dricka lite, men jag darrade även idag så det gick inte, fick hämta ett sugrör.
 
Vid halvåtta kom de och ville ta 2 prover, gick väl bra, sen frukost och piller. Gick faktiskt lite bättre med skakningarna nu. Var väl lite sådär jobbigt när man skulle torka sig efter toabesök, visste ju inte var man torkade nånstans.
 
Läkarna kom in och undrade hur jag mådde, andningen var fortfarande väldigt tung, däremot hade värken släppt lite, antagligen värktabletterna som jobbade, skaknngarna var ju okså kvar, men alla prover visar bra resultat och inga infektioner finns.
 
Pratade med Linda och Anki i telefon och berättade vad läkarna sagt. Nu började de nämna om jag trodde jag klarade att åka hem eller avvakta någon dag till, det tyckte jag kändes behövligt.
Anki kom upp efter jobbet och sällskapade en stund, alltid lika härligt att se henne.
 
Kvällen fram till sovdags gick ganska fort, kollade på Tv och lite dataspel, och betalade räkningar.
Tack för idag, ha de bra. kramar från mig.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0