130225-130226

Måndag den 25/2

Denna morgon började med lite ligga kvar känsla, tror det var minusgrader på andra sidan täcket.

Gosade till mig medan värdinnan fixade frukost, tog mig upp till toa och tvättade mig, sen så snabbt jag kunde tillbaka till sovrummet och på med kläderna, har nog inte gått så fort på länge.

 

Lugn frukost, för idag var det ingen provtagning. Andningen funkade bra även idag och jag känner att det blir mer och mer vikt och energi i kroppen för varje dag.

 

En bra dag som inte skilde sig så mycket från de vanliga rutinerna.

 

Tisdag den 26/2

En morgon lik gårdagen fast slöade nog lite extra idag, fick i mig frukosten, sen ringde Anna och sa att hon och Maja skulle till stan så de kom ut en stund.

 

Vilade till det lite på förmiddagen för att vara pigg när man får besök, ringde vid halv ett och frågade om jag var sugen på lite Mc Donalds, Jaaaa. Det var länge sedan.

 

Linda kom också så vi åt och pratade om allt möjligt och busade med Maja, så idag fick mina värdinnor både vid lunch och em-fikat ledigt. Och jag hade även idag en bra dag med både andning och kropp.

 

De åkte vid tre-tiden så sen blev det lite datajobb och en slappastund på sängen innan Anki kom hem. Hon fixade mat till oss, sen skulle hon och Linda till Ryd på möte med SSR-organisationen.

Så det blev inte trångt i vardagsrummet ikväll, Jag, TV-n och två katter och datorn sällskapade mig.

 

Hade precis krypit under täcket när det skramlade i dörren och Anki kom.

Somnade snabbt och gott för eftermiddagen hade väl tagit lite på krafterna.

Bara goa dagar nu, har inte mått så gott på evigheter. Tänk om man bara kunde få lite mer luft när man rör sig så hade det varit underbart.

 

Kram på er, hörs snart


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0