130107-130108

Måndag den 7/1

Dagens start sådär, men förmiddagarna får vi försöka göra något åt, är helt kass i magen och ett jädrans kämpande för att få i sig frukosten.

 

Efter en timmes vila, och sen lunch så börjar man fungera hjälpligt, idag blev det tid för dusch också tog bara drygt en timme med hjälp, fick lite panikandning efter när jag skulle få på mig kläderna, men lugnade sig efter en halvtimme. Sen rullade eftermiddagen på, mår värst sen vid 16-18, innan kvällsmaten.

 

Därefter börjar min dag bli bättre och bättre fram till läggdags som oftast inte blir förrän vid midnatt.

Idag körde vi träningspass vid 20.00 och efter det var jag ute i dagrummet en timme innan det var dags för kvällsransonen, och sen blev det lite dataspel nån timme.

 

Kröp ner vid 23-tiden och somnade vid halv ett.

 

Tisdag den 8/1

Idag var magen inte ok på hela förmiddagen, men andningen ganska lugn ändå, blev till att ligga kvar i sängen fram till lunch, jättegod spätta med rullemenadsås.

 

Somnade en stund efter lunch och vaknade till vid halv tre, hade precis varit på toa och var uppe i andningen, då trippar Bengt och Thomas in, var ju kul fast jag var seg och flåsig, men sen visste jag ju att Anna och Maja skulle titta förbi som snabbast, så nu blev det nästan trångt i mitt rum, men de fick ju pyssla om Maja lite.

 

När sen Anna åkte igen så kom Hasse, så idag var det fullt ös, så det blev långbesök och jag trött, men fick ju vila ikväll, kul med folk som kommer lite spontant.

 

Kvällsmaten blev lidande för det fanns ingen som helst matlust eftersom jag var alldeles för trött och flåsig, fick i mig lite nyponsoppa och knäckebröd.

Blev sen riktigt bra efter nån timme, så då tog jag kaffe och chokladpudding till nattamat.

 

Nu är klockan 23.35 så dags att sova, blir hämtad imorgon mellan 9-10 för transport till Lund, ska vara där för kranskärlsröntgen, och sen kanske det kan bli listan.

 

Får se hur mycket det blir skrivet där nere, men Tack och Hej för idag. God natt och kram på er.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0