130115-130116

Tisdag den 15/1

Nu var det morgon och slutdrömt, kommer inte ihåg någon dröm, men har sovit bra.

Fick in frukosten vid 08.00 och det smakade helt ok, och det brukar vara ett tecken på möjligheterna till en ganska bra dag.

 

Körde ett träningspass före middagen och satt sen ute i matsalen och åt mat, när klockan sen blev ett så vilade vi middag i 1,5 tim, skönt, men det tar bara så lång tid att komma igång efter den vilan, lite kaffe skyndar visserligen på lite. Blir inte vän med ögon och andning på en halvtimme ungefär.

 

När jag rättat till mig så blev det en runda ut i dagrummet och läste lite tidning och kollade nån gammal repris på TV. När sen kvällsmaten kom så kom Anki också, så jag åt maten inne på rummet så vi kunde prata lite under tiden. Hon åkte sen hem för att skotta snö och sköta hussysslorna, men är väl inte så mycket nu när jag inte är hemma och skräpar ner.

 

Blev sen ytterligare ett träningspass, inspekterade lokalerna med fyrhjulingen framför mig, laddad med syrgastub, gick runt och kikade lite överallt på vårt plan i alla fall.

Stannade sen och vilade vid dagrums-Tv:n och kollade Farmen.

 

Gick sen hem till mitt lilla krypin, och fick lite kvällskaffe, Halvsatt sen i sängen med dator,telefon och TV- sysslor som sysselsättning tills det blev dags för sova, men var tjurigt att somna så klockan hann nog bli strax efter ett innan dimman kom.

 

Onsdag den 16/1

Vaknade vid femtiden för att tömma lite, somnade sen om tills kl. var kvart i åtta.

Kände mig riktigt seg idag, tog llång tid att få i sig frukost och piller samt inhallation, vilade lite efter dessa procedurer för magen var lite kymig igen.

 

Steg upp strax efter tio och gick på toa, det hjälpte, klädde på mig och satte mig i stolen för att slappa lite. Blev så bra att jag tog hantlarna och körde lite träning innan det var dags att gå ut och äta.

Åt med god aptit en stor portion, sen var det dags att vila middag.

Vilan pågick till tre och sen kom igångtiden så var hon halv fyra, då var jag kaffesugen. Hann knappt ringa på personalen förrän det stod kaffe och toscakaka på bordet.

 

Gjorde sen ingenting om det är möjligt, förrän det var kvällsmat.

Var riktigt motigt att få i sig maten, vet inte men var inte hungrig hade ju visserligen fikat ganska sent idag. Efter en stund var det braa tillbaka och kvällen gick kanon, sms-ade till familjen att det varit ok även idag.

 

Ser faktiskt ganska positivt ut just nu, men peppar peppar ta i trä, kan vända fortare än blixten, men det tror vi inte på, utan nu kör vi den bra vägen.

 

Ha det bra ni med och sköt om er och era vänner, finns alltid någon ni skulle kunna muntra upp.

Kramizar från mig till Er alla. Nu är kl. 23.05 så dags att krypa under täcket.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0