130702

Tisdag den 2/7

Bästa morgonen på länge trots dålig nattsömn eftersom det var fullt pådrag i korridoren och i någon annan sal.

Inte mycket slem idag och gott med frukost, hoppas kroppen har vant sig vid nya antibiotikan nu, så det blir lite bättre.

 

Läkarna meddelade att sänkan hade nu gått ner till 29 från 33 så sakta åt rätt håll, men en bit tills den är under 10 som den ska vara. Känner ju fortfarande att man inte orkar en del väldigt enkla saker, så någon infektion är kvar, men de menar på att det kan vara medicinerna som håller den uppe också.

 

De säger att de inte ska stressa på för hemgång men ändå tycker de att imorgon eller torsdag skulle gå, och strax efter kommer sköterskan och menar på att jag måste bestämma mig när, så då sa jag torsdag.

 

Lunchen slank ner med hull och hår, har fått lite mer hungerskänsla och matlust igen. Även träningen gick lättare idag så luktar lite framgång. Ögat känns helt perfekt och det gör ju lite på humöret att kunna se klart igen.

 

Imorgon kommer någon från hemtjänsten hit och ska lära sig hur min inhallator för antibiotikan funkar. Jag ska träna lite mer imorgon om jag mår lika bra som jag gjort idag.

Kvällen har varit helt perfekt så nu gäller det att krypa ner och gosa med kudden en stund.

 

Hoppas att ni mår bra också, kram alla min bloggisläsare.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0