130316-130320

Lördag den 16/3

Upp till frukosten vid halv nio ungefär, sen gå och snooza en stund för idag skulle det hända mycket. Anna ska spela KM i bowling och Linda sista innebandymatchen för säsongen, så det blev mormor och lite morfar som blev barnvakter till Maja.

 

Peter kom också hem och hälsade på över helgen, han stannade över till söndag.

Jag tror att det var morbror Peter som var bäst att vara hos tyckte Maja, och Anki gick ju bra också, men den där gubben med slang i näsan ser lite skum ut, men man får väl stå ut en liten stund.

 

På kvällen skulle Linda, Erik och Anki åka på rallyfest, Anna och Maja åkte hem till sitt.

Peter åkte och hälsade på en kompis en stund, de kom sen hem med pizza till mig och så stannade och åt här innan de åkte igen för att prata och dricka lite öl.

 

Kollade TV och Dator, mådde ganska bra, kom i säng vid midnatt, för att vakna till lite när Anki kom hem.

 

Söndag den 17/3

Sovmorgon idag, frukost vid halv tio var alldeles perfekt, kanske berodde på att alla var lite extra trötta idag.

 

Blev en riktig slappasöndag, bra för hälsan. Peter var kvar tills middagstid innan han gled mot Halmstad.

Vi åt lite middag vid fyratiden och sen blev det till att leka med elektroniken Wordfeud och Quiz tills TV-kvällen började, hade varit kul att orka göra något annat någon dag. Men slipper ju att vara ute i detta speciella vårväder, lite kallt.

 

Blev sänginläggning tidigt denna dag, klockan blev kanske 23.00 ändå innan man försökte somna.

Jag tar ju ganska lång tid på mig med avklädning, tvätt och tandvård, eftersom det måste bli pauser emellan varje moment.

 

Måndag, Tisdag, Onsdag 18-20/3

Tre dagar blir en, jo eftersom det inte hänt något direkt annorlunda dessa dagar förutom att sköterskan var här och tog prover i tisdags.

 

Jag har hållt samma form som de sista veckorna och det är ganska godkänt. Blir lite svängningar med andfåddheten ibland, och nu när det blev lågtryck så blev det lite tyngre med andningen, men ändå inte mycket sämre än tidigare.

 

Invägningen var positiv för min del, 55,5 kg. Och en aning mer styrka i armar och ben, kämpar på med mina vikter och övningar. Blodtryck och blåsvärde var också förbättrat sen sist.

 

Vi hörs igen, kram från mig.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0