131103

Söndag den 3/11

När jag vaknade denna dag kändes det väldigt tungt, inte utvilad ett enda skrutt. Låg bara och hoppades att man skulle hinna vakna före frukost och mediciner, men det hände ju som vanligt vid samma tid, gör inte så mycket nu för nu är det yoggi som gäller och den ska ju vara kall.

 

Förmiddagsvila mellan halv tio och elva, sen morgontvätt och rundsmörjning med hudcreme och deo, lite hårvård och så invänta lunchen.

 

Efter lunch dök bästa kompisen Björn upp, hade förvarnat innan så de blev ingen chock, vi fikade och pratade en rejäl stund innan han kände sig tvingad till att köra hem och vända på dammtussarna.

 

Kvällsmat serverades och jag vet inte men tröttheten har de nog lagt på tallriken redan vid fem, för efter det så vill inte ögonen vara öppna. Sitter och halvslumrar hela kvällen, om man inte har någon eller något att syssla med.

 

Imponerade lite ikväll genom att sätta mig i rullstolen och köra lilla träningen och sen sitta vid handfatet och borsta tänderna. Satt sen uppe och kollade en kvart på TV-n innan jag kröp under täcket och spelade wordfeud en timme, sen hade klockan blivit halv tolv och sovdags.

 

En bra dag, bara en gång som det blev fel med luften, efter toabesöket böjde jag mig ner till golvet för att dra upp byxorna, och det blev för mycket just då, fick ringa på tjejerna, skruva upp syrgasen och sen blev man liggande på sängen en kvart tills det lugnat sig.

 

Kram och God natt på er////////////////


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0