131111

Måndag den 11/11

Idag skulle min mor fyllt 79 år.

Efter en bra nattsömn vaknade jag i ett hyggligt tillstånd, när jag bara mornat till mig en kvart så kunde man starta upp morgonsysslorna. Läkaren kom in och pratade, men då mådde jag ju ganska bra, det dåliga kom ju efter hon gått.

 

Kände mig lite småpigg men samtidigt för seg för några utsvävningar, vilade kvar i sängen, kände efter en kort vila smärtan i bröstet igen så jag bad om en värktablett extra.

Fick också lite frossa så de la på mig en extra filt, täppt i näsan, slemmig och värk i kroppen.

 

Somnade ganska snabbt till en timme för att sen känna mig betydligt bättre, fast mentaliteten var lite jobbig, men det försvann efter middagen.

Klädde på mig och tränade lite för att försöka hitta på något, testade också det nya spelet jag fick, det var inte lätt.

 

Kvällen gick fort för tröttheten satt fortfarande kvar, kikade med ett halvt öga på TV och sov med det andra, när sen mediciner och tandborstningen var avklarad så kröp jag ner för natten, somnade ganska fort.

 

Tack för denna dagen, kramizar till Er alla så hörs vi snart.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0