131008

Tisdag den 8/10

Vaknade av att nattsköterskan kom in och skramlade med inhallationsgrejor vid halv sex, slog en kiss i flaskan och somnade om.

Öppnade ögonen igen vid halv åtta när de skulle ta lite kontroller, alla värden är bra.

 

Somnade faktiskt om en gång till så när frukosten kom vid halv nio var jag riktigt yrvaken och en aning stressad, för jag kände att toan måste få besök först.

Fick hjälp med rullstol in och tillbaka så det gick ganska bra, sen åt vi frukost.

 

Vårdplaneringsfolket kom vid 10.50 istället för 10.30, men varför ska man passa tider. Är nog inte på modet just nu. Blev ett utdraget möte eftersom jag hade väldigt svårt att bestämma mig för hur jag skulle göra.

 

Efter mycket velande bestämdes det att vi provar att flytta till Birka korttidsboende någon vecka för att se om det kan gå att jobba upp lite mer ork för att kunna komma hem en stund sen.

 

Efter möte och lunch blev jag helt slut, så nu blev det vila i en timme. För då ringde Anders och frågade om han kunde komma in och prata en stund, jättekul.

Vi pratade en lång stund innan han skulle vidare och titta på Lakers.

Har varit en bra dag totalt sett, men känns nu ikväll att det har varit något som hänt.

Fick besked om att de hade en plats till mig på Birka från och med Fredag.

 

Hej och kram på er.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0