131013

Söndagen den 13/10

Idag fyller barnbarnet Maja ett år, Hurra, Hurra.

 

Ganska trög start på dagen, hade svårt att få in rätt takt på andningen. Bra matlust däremot, så frukosten bara försvann, därefter tog vi en förmiddagslur för att se om man fick igång andningen på en bra nivå.

 

Det hjälpte nog lite för nu kände jag mig lite bättre efter att jag mornat till mig och ätit lunch.

Strax efter lunch kom Maja med 1-årsmuffins med 1 ljus på och jordnötskaka.

Eftersom jag inte orkade åka och gratulera henne så kom hon och överraskade mig, mamma Anna var givetvis också med, tack för tårtmuffinsen.

 

 

När de sen åkte hem för att ta emot sina gäster så kom Peter och Emma och hälsade på, för de var ju uppe i stan för att gratta Maja, blev då bra att hälsa på mig och kolla in mitt nya boende här på Birka.

Efter en stunds pratande så blev de fikasugna, de var ju tvungna att komma i tid till kalaset så fikat  inte tagit slut.

 

Kvällen blev bra sen, spelade faktiskt bingolotto, vilket jag inte gjort på evigheter, var väl ingen höjdare men ändå ett tidsfördriv när man sitter här i sängen och TV-n är påslagen.

 

Satt sen och lekte med datorn, och gjorde mig nattaklar för vid halv tolv var jag trött och somnade strax efteråt.

 

Så hade vi det igår. Kram på alla läsare 

 


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0