131022

Tisdag den 22/10

I natt vaknade jag vid halv tre och trodde det var morgon, fick man ju sova lite till. Bra va.

Nästa gång hade hon blivit 7.45 och det kändes mer rätt, mådde godkänt men fick ringa efter frukost och medicinerna.

 

Hände ingenting speciellt på förmiddagen, Makaroner och köttfärssås till lunch, slank ner omgående. Blev sen middagslur en timme tills telefonen ringde och det var Hasse, han undrade om jag ville ha sällskap en stund. Han skulle bara förbi ÖB och köpa nya läsglas sa han, lämpligt tyckte jag för då fick han köpa ett par till mig också, för mina gamla funkade inte riktigt bra att läsa med.

 

Anna hade skickat sms om att de kom en runda om jag ville, men nu kom ju Hasse så vi bestämde att de skulle komma imorgon istället.

På kvällen kom Peter upp för han var i Växjö och jobbade idag och imorgon, kul att träffa honom också.

 

Dagen har varit bra, bara lite tungt nu en period ikväll, kan bero på besöken och lite mycket prat.

Samtidigt som det varit många nya bland personalen ikväll, med nya rutiner.

Dags att krypa ner och avsluta dagen med lite wordfeud innan luckorna stängs.

 

Kram och sov gott….


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara info?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0